Strona do poprawnego działania wymaga użycia ciasteczek (cookies). Dowiedz się więcej czym są cookies tutaj. Jeżeli zgadzasz się na ich używanie i akceptujesz politykę cookies kliknij przycisk.

Seminaria "Wnętrza dla Biznesu"

Kupujemy oczami

Co tak naprawdę przyciąga klienta: produkt, czy ładne opakowanie? Tego postarają się dowiedzieć uczestnicy seminariów z cyklu „Wnętrza dla biznesu” organizowanych w ramach tegorocznych Tragów Wszystko dla Domu+ wnętrza komercyjne. M.in. o tym co ma wspólnego neuromarketing z wyposażaniem wnętrz biurowych, jak powinien wyglądać sklep, aby zachęcał a nie odstraszał opowiedzą Jerzy Osika i dr Marek Borowiński.

Wykłady poświęcone aranżacji wnętrz komercyjnych to oferta Międzynarodowych Targów Szczecińskich – organizatora 22. Targów Wykończenia i Wyposażenia Wnętrz WSZYSTKO DLA DOMU + wnętrza komercyjne skierowana do projektantów. Co ważne, są one bezpłatne dla zwiedzających targi i wymagają jedynie wcześniejszych zapisów (zapisy od 9 września na stronie www.mts.pl).

Seminaria poprowadzą Jerzy Osika i dr Marek Borowiński. Pierwszy z nich jest specjalistą z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu, wykładowcą na krajowych i zagranicznych targach branżowych, w tym wyposażenia wnętrz, mody, marketingu. Drugi to specjalista od Visual Merchandisingu, autor licznych publikacji z tej dziedziny, współpracujący z wieloma firmami jako konsultant, doradca i szkoleniowiec.

Wśród podejmowanych zagadnień: tajniki neuromarketingu, 5 sekretów aranżacji profesjonalnego biura oraz techniki skutecznej komunikacji w biznesie. Będzie też o sposobach wpływu na klienta poprzez aranżację przestrzeni handlowych i zasadach przygotowywania profesjonalnej wystawy. Słuchacze seminariów dowiedzą się też jak w nadmiarze informacji dostępnych w Internecie znaleźć najbardziej wiarygodną, aktualną, dopasowaną do ich indywidualnych potrzeb wiedzę o trendach w wyposażeniu wnętrz i umiejętnie z niej korzystać. 

Na zakończenie seminariów wykład wprowadzający w najnowsze trendy na wiosnę i lato 2014. Prezentacja przygotowana przez światowe biuro trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku da słuchaczom dostęp do wiedzy, jaką inni poznają dopiero w przyszłym roku. 

TEMATY I GODZINY WYKŁADÓW

04.10.2013

10:30-11:15

Wyposażenie wnętrz biurowych, które pomaga odnieść sukces w biznesie

11:20-12:05

12:10-12:55

Jak zaaranżować wnętrze sklepu, by zdobyć i utrzymać klientów?

Jak pozyskać klientów dzięki atrakcyjnej wystawie obiektu handlowego lub usługowego?

13:25-14:10

Skuteczne wykorzystanie neuromarketingu w wyposażeniu i aranżacji wnętrz biznesowych

14:15-15:00

Jak zyskać stały dostęp do wiedzy o trendach w wyposażeniu wnętrz? 

15:05-15:50

Trendy w wyposażeniu wnętrz na wiosnę i lato 2014 (przygotowane przez światowe biuro trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku)

 
 

Prelegenci:

 

Jerzy Osika - jest właścicielem i prezesem firmy Promedia, wydawcą i redaktorem naczelnym 5 czasopism branżowych, w tym 2 tytułów z branży wyposażenia wnętrz (krajowego „Ambiente” i miedzynarodowego „Ambiente International”). Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie) jak i w kraju (dla uczestników zagranicznych misji handlowych, konferencji, forów i kongresów, międzynarodowych targów branżowych, w tym wyposażenia wnętrz, mody, marketingu). Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i marketingu. W ramach rządowego, Branżowego Programu Promocji, szkoli polskich eksporterów mebli, jak też przedstawicieli firm eksportowych z branży mody. Stale poszerza swą wiedzę uczestnicząc w licznych szkoleniach, seminariach i konferencjach w kraju i na świecie. Jest członkiem jury konkursów w Polsce (m.in. Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich, Retail Marketing Awards, Fashion Website Awards, Diament Meblarstwa) i za granicą (m.in. Global Innovation Award w Chicago). Doradza przedsiębiorcom w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Jego firma jest przedstawicielem w Polsce amerykańskiego portalu Fashion Snoops, oferującego dostęp do światowych trendów w modzie i wyposażeniu wnętrz.

 

dr Marek Borowiński - specjalista od Visual Merchandisingu. Konsultant, doradca i szkoleniowiec wielu firm. Autor licznych publikacji z tej dziedziny. Szczególnym uznaniem cieszą audyty sklepów, które przeprowadza i dzięki którym poprawia ich funkcjonowanie. Dr Marek Borowiński rozumie i zna specyfikę punktu sprzedaży, patrząc na niego oczami klientów. Specjalizuje się w psychofizjologii widzenia, czyli uświadamia właścicielom jak mózg klienta patrzy i odbiera ich sklep. Z pasją zajmuję się kolorem (www.psychologiakoloru.pl) i jego oddziaływaniem na klienta w miejscu sprzedaży, łącząc go z zapachem i muzyką.

   iso.png