Strona do poprawnego działania wymaga użycia ciasteczek (cookies). Dowiedz się więcej czym są cookies tutaj. Jeżeli zgadzasz się na ich używanie i akceptujesz politykę cookies kliknij przycisk.

Oferta dla wystawców

Tutaj warto się pokazać!

WSZYSTKO DLA DOMU to największe i najbardziej popularne w województwie zachodniopomorskim targi poświęcone wnętrzom, które od ponad 20 lat organizowane są przez Międzynarodowe Targi Szczecińskie. W tym roku ponownie rozszerzamy ofertę targów o wnętrza komercyjne.

Zapraszamy wystawców już w dniach 4-6 października. Nigdzie indziej nie dotrzesz do tak wielu klientów w zaledwie 3 dni.

Targi to:

  •  ponad 7000 odwiedzających,
  •  blisko 100 najważniejszych firm branży wnętrzarskiej,
  •  5.000m2 powierzchni wystawienniczych,
  •  powierzchnia już od 80zł/m2,
  •  przestrzeń indywidualnie dopasowywana do potrzeb każdej firmy,
  •  Strefa Designera i Strefa Wnętrz Komercyjnych,
  •  warsztaty, porady projektantów, konkursy, pokazy glazurników. 

Do kogo dotrzesz na targach?

Przestrzeń dla domu

Jeśli w swojej ofercie masz produkty i usługi dla wnętrz prywatnych, to do odwiedzenia Twojego stoiska zapraszamy klientów indywidualnych urządzających i remontujących domy oraz mieszkania.

Przestrzeń dla biznesu

Jeśli działasz w branży wykończenia i wyposażenia wnętrz i swoją ofertę kierujesz do klientów biznesowych, to do odwiedzenia Twojego stoiska zapraszamy przedstawicieli firm dysponujących powierzchniami handlowymi, biurowymi, gastronomicznymi, właścicieli kancelarii, gabinetów, salonów administratorów obiektów, a także architektów wnętrz, firmy budowlane, wykonawcze oraz deweloperów. 

Dlaczego warto być na Targach?

  • Targi to nie tylko bezpośredni kontakt z klientem i możliwość przedstawienia mu swojej oferty, to przede wszystkim najprostszy sposób dotarcia do osób już wstępnie zainteresowanych. 
  • Znajdziesz się wśród setki najważniejszych firm w branży wnętrzarskiej – to szansa, aby Cię zauważono.
  • Nic tak dziś nie sprzedaje firmy, jak jej dobry wizerunek: dzięki naszym narzędziom marketingowym zostaniesz w pamięci naszych odwiedzających.

Stwórz klimat dla biznesu

Już po raz drugi Tragi „Wszystko dla domu” wzbogaciły swoją ofertę o wnętrza komercyjne. 
Masz bogatą ofertę wyposażenia wnętrz biurowych? Z nami dotrzesz do klienta biznesowego.

W programie targów: 

  • aranżacja biura open space o pow. ponad 100 m2
  • pokaz pokoju hotelowego i nagrodzonego na targach Arena Design gabinetu
  • to powinno być w Twoim biurze! Kącik kawowy, strefa relaksu

Design, trendy, młodzi projektanci

Jak co roku część przestrzeni targowej przeznaczona zostanie dla kilkunastu młodych architektów i projektantów wnętrz. Ze Strefy Designera korzystają dwie strony: zarówno zwiedzający, którzy otrzymują profesjonalne porady, jak i projektanci, którzy pozyskują klientów i nawiązują kontakty biznesowe.

Dodatkowo i tym razem w centrum tej przestrzeni, przy współpracy studia wnętrzarskiego stworzymy, chętnie odwiedzaną przez zwiedzających, przykładową aranżację wnętrz, która będzie odnosiła się do najnowszych trendów we wzornictwie i inspiracją do zmian we własnych wnętrzach. 

Szkolenia, seminaria

Wśród tematów seminariów "Wnętrza dla biznesu":

  • wpływ wyposażenia wnętrza biura na osiągnięcie sukcesu
  • jak aranżować wnętrze sklepu, by przyciągnąć klientów?
  • trendy w wyposażaniu wnętrz na sezon wiosna/lato 2014
  • oraz wiele innych

Nie wydawaj pieniędzy na kolejną reklamę w gazecie lub Internecie, pokaż się na Targach i osobiście porozmawiaj ze swoimi potencjalnymi klientami!

   iso.png